Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 11:53:36 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08956 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Laane küla, Puraviku tn 14 
(Üksikelamu) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Planeeritav ehitustegevus piirneb 22132 
Ülenurme-Külitse tee lõik 2 riigitee kõrval

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27083665>  (menetlus nr: 
445139), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 02.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister